sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Maanantai.

Maanantaina on koulukuvaus. Onneks. Harmiks. En mä tiiä. Mä kävin perjantaina kampaajalla ja leikkasin hiukset olkapäitten alapuolelle. Oli kiva saada vähän vaihteluu. Mä oon pantahullu, mutta en oo käyttäny panntoja kun mulle vaan ei jotenkin sopinu, mulla ei oo etutukkaa ja etummaiset hiukset taakse vedettyinä näytti tyhmältä. Nyt mä oon keksiny, miten käytän sitä, ja pantahullu osti myös eilen ENSIMMÄISEN "kunnollisen" pannan. Siis on mulla semmotteita jättiponnareita joita kuuluu käyttää silleen, mut eihan ne sillain "oikeita" pantoja oo. Ehkä nyt, kun pannat on alkanu käymään, niin ehkä sitten ne rannekorutkin joista oon kans haaveillu, alkaa sitten rullaamaan...
Mutta.
Moikka!

~Katapatsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit♥